Tema: Re: žoliapjove
Autorius: new
Data: 2009-10-23 17:08:54
po ilgu ieskojimu issirinkau honda zoliapjove, ju varikliai geri, toks
jausmas kad 4kw honda pjauna taip pat kaip ir 6kw brigs'as.
tiesa, tas senasis brigs variklis sekmingai dirba 6 sezona.

sunkiau buvo apsisprest del savaeiges funkcijos, pasirinkau paprasta nes
daug krumu, medziu..

normali zoliapjove turi tureti:
1. uzvedima be pumpavimo
2. patogus ratuku aukscio reguliavimas
3. zoles bunkeris platus, kad lengvai zole iskristu
4. zemas triuksmingumas, turimos hondos garsas neikyrus, toks burbejimas
sakyciau :)
5. pjovimo plotis turi atitikti galinguma, pvz 50cm plocio bus sunku pjauti
su 4kw varikliu

hondos salone dave 20% nuolaida.