Tema: Re: PVC profilio tarpines
Autorius: AZA
Data: 2009-10-21 14:29:57
Aha, jau buvau Aveplaste, nes ju statyti langai ir yra. Dabar su trocalu jie nedirba, liepe skambinti technikui, tipo atvaziuos, reguliuos langus, jei nesureguliuos tai galvos ka daryti, gal ras tarpiniu sandeli. O kai garantijos langams nebera tai dar aisku ir susimoketi reiks :(
Bla, as ir pats matau kad ten reguliuoti jau nebera ka, ekscentrikai jau iki galo priverzti. Pats pabandyciau pasikeisti tarpine, bet atsake, kad atskirai tarpinemis neprekiauja :(

Buvau dar ir faugoj paziureti, vizualiai ju tarpine man irgi tiktu, bet ir tie nenori parduoti, tipo langai ne ju, netiks paskui...

Zodziu, teks uzkamsyti ta langa senovisku budu, nes panasu kad su tarpinem problema :)

-Arturas