Tema: Re: Stogo skardos spalva
Autorius: savas
Data: 2009-10-20 13:36:44
man lankste vejalentes, ir keleto pritruko, tai dapirkau skardos to paties
ral, net negalvojau kad
gali skirtis,islankste, susimontavau viska, vaikstau aplink nama geriuosi
savo darbu ir staiga, eina n..ui!
montuodamas nepastebejau kai ant pastoliu buvau, be to gal ir saule sviete
ne is to kampo,
zodziu vienas gabalas buvo kitos spalvos, zinoma ji labai nezymiai skiriasi,
nezinant net nepastebesi,
buvau pamirses kol sito posto nepaskaiciau :)