Tema: Re: grindys
Autorius: Vidas
Data: 2009-10-19 21:04:37
Evaldas sako tiesa... Buvau ir as cia kazkada smarkiai nusivyles kai
pasibandziau kaip syla devi kilimelis vonioje - situacija panasi, nes per
pusdieni prisildavo kazkiek ir tai vos juntama, ir dar net nesuklijavus
plyteliu!   Cia  bandoma buvo kai vonioj dar nesilde gyvatukas ir nebuvo
duru  bei skersvejai kai kur. Visiskai situacija pasikeite kai patalpa yra
sildoma ir durys istatytos - grindys syla normaliai ir programuojamas
termostatas tikrai turi ka veikti.