Tema: Re: Masazo kilimelis voniai
Autorius: Blinda
Data: 2009-02-18 11:14:02
Gal gali ir i klozeta itaisyti :)

Realiai tai cia kazkokia nesamone. Visada anksciau prekiaudavo (esu mates)
ten prie visokiu elektriniu irenginiu (masazuokliu, koju sildytuvu ir pan.)
ir kiek pamenu jie ten gana pigus buvo, o po to permeti i santechnikos
skyriu, tai kai ieskojau elektriniu irenginiu skyriuje jie mane patikino,
kad Senukai isvis tokiais daiktais nebeprekiauja ir tuo tikejau iki kol
groupsuose nepamaciau nuododos ju puslapyje.