Tema: Re: Gal kas turite namo sildymos sistemos paskaiciavimus ?
Autorius: eimaz
Data: 2009-02-17 16:55:07
na ir uz medziagas kazkaip permoketa, man santechnikas primete visus
santechnikos vamzdynus, plius visa sildymo sistema (kondensacinis dujinis
katilas, radiatoriai, boileris), tai gavos medziagos ~20k lt + darbas ~5k
lt. aisku katilu kainos labai svyruoja, todel KK katilines su dujine nelabai
galima lygint, bet daugmaz ia ta puse kaina vistiek turetu but.
nuolaida uz medziagas atiduoda man arba galiu ir pats medziagas susipirkt.