Tema: Re: Buto draudimas, kur ?
Autorius: Įtariu_BITES
Data: 2009-02-17 10:32:49
domejausi tik ergo, nes ten bankas apdraudes yra buta nuo nelaimingu
atsitikimu, tuo paciu ir civile paimta buvo. tad manau nuo treciuju asmneu
neteisetos veiklos irgi ten draustis butu gerai. kaina man paskaiciavo 208Lt
uz 74m2. tiesa, dar neivertinta, kad turiu kelis draudimus pas juos, tai
kaina siek tiek nukristu. idomu, jie fotkinasi turta bute ar ne? ar draudzia
is lempos?