Tema: Re: Rekuperatoriaus triuksmas
Autorius: S&T
Data: 2009-02-16 20:55:02
jei pasirinksi per galinga, tai ir girdesi.
namas ne buitine patalpa, nesirink per daug galingo.
pas mani 140 m2 kur rekupas vedina. apie 400m3
tai stovi rotacinis 400m3 rekupas. min rzimu nuolat ijunges (200m3) tai
garso nera, o oras tai tikrai geras (gyvenam 2+maziukas). jei padarau
intensymu max rezima, tai tikrai girdisi per padavimo angas. net jei dirba
viduriniu rezimu, garsas taip pat girdimas. dar apie min rezima.... jei
labai tyli naktis ir tylu kaip kapinese... gali isgirsti, bet tikrai
netrukdo. dabar statychiau kokia 300m3, manau uztektu.
yra dar vienas niuansas, pas kaimyna ystate berods 600m3 (gal dar biski
galingesni). tai tikrai gidisi per padavimo angas, + puchia salta ora, jei
neijungti tenai (net prie -5, jau nekalbant prie -20), pas save as tenu
nejungiu, ir tikraij nepuchia salto oro.