Tema: Re: Termovizorius Kaune, Vilniuje
Autorius: sig
Data: 2009-02-14 11:55:07
tu mane isaiskinai, as visiskai sazine prarades ir noriu prisilupikaut..
bet pazadek papasakot kai tau pavyks isinuomot is goto ta termovizoriu uz
250 tada kada palankios lauke salygos o ne +10 ir neskaiciuodamas nei savo
laiko, kuro ir tt. vazinesi ir fotkinsi draugam, kaimynam ir kt.,
 kad tau atsipirktu nuoma ir gautusi keliais litais pigiau tada parasyk kiek
istikruju tau kainavo tas pasifotkinimas...