Tema: Re: Atvirkstines osmozes filtras
Autorius: Bicas
Data: 2009-02-13 21:47:56
Irgi turiu. Galiu pasakyti, kad is dalies zioplas, kad isigijau,
tiksliau isiule - labai gerai suzaide ant psichologijos, ko pasekoje
neuronu balsuojanciu uz RO6 susidare 51% :)

Dabar apie nauda:
1. Arbatinuko nebereikia plauti, t.y. jame nebesikaupia nuosedos.
2. Arbatos, kavos skonis kitoks (geresnis, blogesnis, cia jau skonio
reikalas).
3. Sriuba ir kitas maistas ruostas su filtruotu vandeniu irgi kitokio
skonio, nei anksciau.

Kranelis turi du ciaupus. Is vieno bega filtruotas vanduo, o is kito tas
pats filtruotas, bet prisotintas mineralu kazkokiu.

Minusai:
1. Malonumo kaina 1Lt per diena, nes reikia kas pusmeti keisti filtrus,
kad osmosine membrana nenumirtu. Tai atvaro kas pusmeti ir pakeicia
filtrus. Vieno apsilankumo kaina buna apie 170 - 180 Lt.
2. Kad pagamintu 1 litra filtruoto vandens, berods 3 litrus vandens
isvaro i kanalizacija. Mano supratimu, tai bereikalingas vandens svaistymas.

Reziume:
1. Turi laisvu pinigu - gali imti.
2. Prasta vandens kokybe - patartina imti.
3. Vanduo is sulinio ar pan, plius turi nitratu ir kito s... - butina
pirkti.

Tiek mano asmeninio patyrimo.