Tema: Re: koki siurbli rinktis?
Autorius: RaR
Data: 2009-02-13 12:27:59
Mes turim Miele kazkoki su popieriniais maiseliais. Viskas gerai, tik reikia maiselius pirkti. Bet specai sake, kad tik su popieriniais maiseliais svaru bus, su visokiais daugkartiniais variantais kazkiek dulkiu vis tiek griz i patalpa. Del plaunamu, tai nezinau kam jis namuose reikalingas. Buvom vienakart issinuomoje, bet daugiau gal nenuomosim.