Tema: Re: namo kaina
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-10-15 16:10:06
kažkaip nelabai įsivaizduoju, kaip tu per dieną pasidarei, pas man dviese
elektrikai ilgiau dirbo :). Čia su sąlyga, kad sienose griovelius kur reikia
padaryt, rozetėms jungikliams skyles sugręžt, skydelį sumontuot ir t.t.
Plius dar kiek laiko www skaitysi, dar įrankius ieškotis reikės, medžiagos -
tai nekažinkas iš tų 1500Lt lieka "uždarbiui". Kaip ir apie sienų darymą -
dviese per vos ne mėnesį uždirbo ~4klt. Tai gal geriau visgi dirbt ne tokius
vyriškus darbus ir samdyt meistrus vyriškiems darbams... :)