Tema: Re: UPS'as cirkuliaciniam siurbliui
Autorius: Tomelis
Data: 2009-10-15 15:02:25
Man irgi yra toks pat noras kazkaip pajungti siurbli, kad ramiau butu
isvaziuot.
Ziuriu i toki daikta - DC/AC inverteris kroviklis su sinusoide isejime
http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=87973

Na, daugiau pabrausines meginau ieskoti pas gamintoja to daikto, nes Lemonos
kaina siek tiek.........
Nesu tikras ar cia toks pat daiktas:
http://www.meanwell.pl/szukaj.php?search=s150-2&x=0&y=0
Bet pas lenkus jis nuperkamas uz 600Lt

Gal imanoma kur nors kitur nebrangiai toki daikta nupirkt?
Nes UPS'a ziuriu nepigiai gaunasis, o be sinuso isejime kaip suprantu
siurbliui misios nusimato... :(
Vis tik reikia kad bent 4-6 valandas siurblys galetu darbuotis dingus
elektrai.

Tai kas gali ka nors pasiulyti rimto uz protingus pinigus?

Dekui
TS