Tema: Re: padekit susivokti reguliavime
Autorius: dz
Data: 2009-10-13 15:11:37
pas mane toks tik su 7 sakom, siaip dar neisbandytas, bet kiek zinau:
1. Termostatas - neileidzia i kolektoriu, karstesnio vandens nei uztatyta.
Jis ten spec grindinis- zematemperaturinis.
2. Srauto reguliatoriai, atskiriem ziedam  (patalpom) ant griztamo, virsuj
ant paduodamo po raudonom knopkem ir tas pats tik su 6kampiu reguliuojasi.
3. Balansisnis ventilis, kazka balansuoja:)

placiau

http://www.balterma.lt/pdf//giacomini/Sumontuotas%20grindu%20sildymo%20mazgas%20R557.pdf