Tema: Re: Sildymo sistemos praplovimas
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-10-12 14:42:33
Yep tie juoduliai tai tavo sistemos korozija, ermitaže jei neklystu lesta su
Basfo priedais. Na rezultatas matau akivaizus. Bet nematau čia didesnės
problemos, praplauk švariu vandeniu ir užsipilk kas prie dūšios. Jei yra
sistemos užšalimo tikimybė tik tokiu atveju naudok antifrizus, jei tokio
pavojaus nėra  - pilk vandenį iš čiaupo ir nesuk galvos. Nes paprastas
vanduo yra žymiai geresnis šilumos nšėjas nei bet kokie antifrizai, priedo
vanduo nėra toks agresyvus, jis pigesnis ir ilgaamžis, be to jis
nepavojingas.