Tema: Re: patarkit del dujinio katilo ~50 kv m butui
Autorius: Agro
Data: 2009-10-09 16:28:49
Nezinau del gedimu, pas mane jau 7-ti metai veikia be sutrikimu. Turbo
gerai, kad neeraguoja i ora patalpos viduje, jis ima ora is lauko.
Del langu tai svarbu tik vedant dujas, o jei jau yra privestos niekam
neidomu kokia patalpa.
O del sprogimo tai nesuprantu, ka tu ruosiesi is karto sprogti tik pastates
katila? :)Kai sprogs dujos tai visai nesvarbu su turbo ar ne, namui bus
ragai...
Agro

"dz0" <jurgis_nesiukslinam@akl.lt> parase naujienu
pranesime:hal1io$did$1@trimpas.omnitel.net...