Tema: Re: Vel niekaip neapsisprendziu del suktuko
Autorius: BigM
Data: 2009-10-09 16:11:08
Dauguma rekomenduoja bent 2Ah, bet jei tikrai mėgėjiškam darbui, tai per
daug nesiparinčiau ir imčiau tą modelį, kurio geriausią kainą gauni.

Iš kitos pusės jei turi patirties su Skil, tai jau žinai kas netinka, kas
patinka ir esi susiformavęs savo asmeninius reikalavimus. Tad juos ir
patenkink, kad kaina atitiktų kokybę - kokybė iš esmės nėra objektyvi, nes
pagal ISO ji tampriai siejama su konkrečiu vartotoju ir jo pasitenkinimu
produktu/paslauga.

Man pvz. Kinpow el. oblius už 60Lt buvo itin kokybiškas, nes su mažai litų
padariau daug darbų ir dar liko veikiantis! :) nafig man už kokius 300Lt
būtų buvęs reikalingas Bosch'as, jei ir už 60Lt viskas buvo oki...? :)

bet va suktuko esmė jau kita, reikia kad gerai suktų ir pakankamai ilgai
suktų, ko kitaiski dalykai negali užtikrinti (arba konstrukcijos tvirtumo
numetus ant žemės ir pan.).