Tema: Re: vonios sienu paruosimas plyteliu klijavimui
Autorius: Daliokas ®
Data: 2009-10-09 13:10:14
Na nzn apie kokia tucia hidroizoliacine juosta kalbi, ir kaip tu ruosiesi su
ja iskloti visa siena.
As tai dariau taip: yra toks dalykas kaip hidroizoliacija, ji tepasi teptuku
kaip dazai. Nors pas mane duso kabina su padu, bet vis ta kampa (o gal ir
visas vonios grindis, nepamenu) nutepiau su ta hidroizoliacija ir sienu
kampa dar kazkiek tepiau, o visa kita dzin, taigi ne akvariumas. Na o po to
ant virsaus plyteles.

Daliokas®