Tema: Re: laiptu irengimas. kontora vilniuje?
Autorius: Jou
Data: 2009-10-07 17:19:27
gal kazkaip ne taip klausi, kad neatsakineja? nuvaziuok i kontora ar susitikit objekte, tada gal labiau ziures. Kazkaip visi ismoke atsijot nepotencialius klientus, jei emaila rasai, reiskia kad tapsi klientu gal koks 1%, jei skambini gal kokie 2%, jei atvyksti i ofisa gal 5%, jei antra kart atvyksti i ofisa gal 15%, jei susitinki objekte gal 10%, jei rekomendavo pazystamas gal 30% Cia skaiciai is lubu, bet kiekvienas matyt savo sistema turi...

---
Lietuviskos knygos http://books.better-than.tv/