Tema: Re: sildymo sistemos balansavimas
Autorius: Bangis
Data: 2009-10-08 16:38:22
Nu labai labai panasus kaip pas mane jei nepasakyt kad identiskas, ten
pabrowsinau, ziuriu ivairiais kodais tu integruotu ventiliu yra.. bet
pagal isvaizda ir dydi panashu kad visi ienodi. Vat blin kai tik
nupasakoju arba parodau mobiliake nuotraukyte to ventilio, taip man
pardavejai duru link ir parodo :(((( Sako baaaik tu pamirsk, nebera
termo galvu tokiems ventiliams ir nenusimato... Keista kad jie kaip ir
zinomi, o galvu jiem nera... Gal tipo viskas "lengvai" sureguliuojama ju
paciu pagalba? Bet termo galva nusipirkai, nustatei pagal dokumenteli
tarp 2-3 ir turi norimus 21-22C... o cia? Kaip suprantu jie vandens
srauta tik reguliuoja, bet jie neveikia taip pat kaip termo galvos t.y.
prisukai tai ir taskas, net jei kambaryje -10C jis vis tiek prisukes
srauta taip?
---
Bangis