Tema: Re: Attn: Zemes mokestis (13 KB!!!)
Autorius: kg
Data: 2009-10-05 15:28:56
tai ir deklaracijos apachioj rashoma kaip ten apvalinama pagal VMI iki lito
tikslumo

bet ish esmes tai labai neteisinga

jeigu ash turiu 10 sklypu uzh kuriu kiekviena reiktu moket pvz 1,51 lt, o
pagal VMI skaichiavima 2,0lt, tai per 50 metu ash sumokesiu papildomai
0,49*10*50=245lt
ir matyt uzh ta kuris turi 10 sklypu, ir kuris uzh kiekviena turetu moket -
1,49lt, o pagal VMI 1,0lt lt ir per 50 metu 0.49*10*50=245lt sutaupys ant
zhemes mokeschio

turetu buti pagal metus galbut apvalinama
lyginiais tarkim i prieki
nelyginiais atgal
tada butu teisybe visiems

kg