Tema: Re: Stalo krastai
Autorius: Gintas
Data: 2009-10-04 12:13:15
jeigu ant stalo krasto patenka vanduo ir jei dar kiek laiko jis pastovi-garantuotai po kiek laiko prades pustis. Tai aktualu ypac virtuveje-kai sluostoma, laistoma ir t.t. Todel labai tinkamai padaromi dabartiniai stalvirsiai, kai nera stacios briaunos, o laminatas tarsi uzlenktas ir sudurimo siule apacioje,  toliau nuo briaunos. Vandens lasiukas tokiu atveju nepakimba ant sudurimo (palstikines briaunos ir stalvirsio) vietos.

PROBLEMA UZPROGRAMUOTA