Tema: Re: Vėl UPS cirkuliaciniam
Autorius: sm
Data: 2009-10-01 22:43:31
Rimtesnis UPS su sinusine charakteristika :

Nepertraukiamo maitinimo saltinis (UPS ), Italija
0,8 kW, 230V, 50 Hz, su LCD displ?jumi.
Skaitmenin? sinusin? charakteristika  ( "Online" technologija ).

1)    Modelis 1000VA:

         Su 2 vnt. x 7ah baterijomis , 156x450x215 mm, 17 kg,

          w/ RS232 port.

  Kaina 800,Lt. be PVM.