Tema: Re: rukomos biuro patalpos ventiliacija
Autorius: Signalizacija
Data: 2009-10-01 20:08:32
tai tada gartraukis virs galvos.
Jei ruko pats sau vienas tai cia jo reikalas, negi uzdrausi zmogui nuodytis.
O dumu taip sau nesuneutralizuosi. Paprasciausia ipust sviezio oro
(teisingiau istraukt lauk smirdanti, kad neitu smarve i gretimas patalpas)
Aisku tuoj tauta patars aktyvuotos anglies filtrus, bet atspekit ar juos
keis kas nors ir kokai is ju bus nauda prismirdusiam nuo rukoriaus kambary.
p.s. kas ten per toks nepajudinamas tas jusu rukorius?