Tema: Re: Lauresta - Kasetiniai roletai (ant stiklu)
Autorius: T:\)
Data: 2009-10-01 09:35:38
kaip alternatyva siulau pasiziureti pliusuotas zaliuzes. Jei kaune eurivila.
Mes irgi i vonia irgi ilgai svarsteme ir rinkomes. Pliusuotas zaliuzes aiskino, kad bus brangu, bet realiai kai paskaiciavo langui kasetini roleta su pliuosuota zaliuze skirtumas gal tik keliasdesimt litu tapo (aiku viskas priklauso nuo audinio, bet abiem atvejais rinkomes is paprastu, pigesniu). Tai siaip dienai esu 100 proc patenkintas pasirinkimu. Kas patiko, kad gali stumdyti zaliuze is kur nori, gali virsu lango palikti atvira, gali apacia, gali ir ta ir ta. Na veinu zodziu sistemele atrodo paprasta, keista kad anksciau nemaciau jos.

T:)