Tema: Re: Eternit klojimas
Autorius: Gintaras
Data: 2009-09-30 20:26:23
Taigi is praktikos: nu tai jei grebestus issilyginai (pagal horizinta) tai
ir siferis uzsides graziai; jei neissilyginai, lygink (zinoma jei nesuvarei
kokiom suktom vinim - jei suvarei, gausi pavargt, nieko nebus :)). O
lygininimui gausi spec. siula stipriai istempt. Su zarnele susilygini pirma
ir paskutini grebesta, po tarp ju istempk siula ir pagal ji islygink kitus
grebestus (nu po to siula dar skersai, ...). Tik stenkis vengt vejuoto oro.
Jei ten koks milimetras kitas subanguos, nesimatys. O del dejimo -
prisikabini kaip sakai sakykim desinini (cia reikia ziuret pagal vyraujanti
veje, kad siferio nesiaustu) apatini lapa  su medvarcsiu ir sukabini
vertikaliai i virsukitus lapus iki kraigo - bet juo nekabini prie grebestu,
o tik tarpusavy, kad galetum ta visa eile pasukiot , nu po to pasigauni
istrizaines pagal uzdetos eiles virsutini kampa i psio, po to jau varai
toliau. Nieko te sudetingo, pats dar graziau pasidarysi, nei koks
kreivarankis stogdengys... (nu buna ju ir tiesiomis rankomis, bet galima ir
ant chalturschiko uzsiraut). Zodziu Sekmes.