Tema: Re: Strabukas garazo iejimui: plyteles-trinkeles
Autorius: Ginthus
Data: 2009-09-30 08:04:54
"stroft" <laimisbmw@gmail.com> wrote in message news:h9tmq7$uh$1@trimpas.omnitel.net...
> Nezinau kaip jis vadinasi lietuviskai, bet reikalinga ta metaline apdaila "T" formos i sudurima garazo plyteliu ir kiemo trinkeliu. Kur ju buna pirkti ir kokia geriau deti ar lygia ar uzapvalinta.
> Ir kaip ji teisingai tvirtinasi, kazkaip isiklijuoja ? Masonai sako kad su silikonu, bet nezinau kaip ten laikys kai masinos prades vazinetis. Keista kad nei plytelscikai nei trinkelscikai nieko nezino konkreciai apie tai !
> [...]

Bijau, kad metalinis apvadukas ilgai nelaikys iklijuotas. Nebent jau koks rimtesnis metalinis profilis ][ ibetonuotas dar po trinkelemis.
Gal geriau tiesiog isprausti temperaturine siule, o kur susidarys plyseliai, ten uzberti atsijomis ar uztepti glaistu.

O zvyriukas pas tamsta tikrai stambokas. Tokiam reikalui geriausiai tinka dolomito atsijos kokios 0/2mm frakcijos, bet ana brangoka. Cia panasu kad paprastas smelio-zvyro misiniukas 0/5mm, zymiai pigesnis, bet viskas nesubyres i tarpus.