Tema: Re: DILEMA: karstas vanduo su elektra ar su dujomis?
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-10-05 09:40:00
Julius rašė:
> Atsakimas tau
> Laba,
>
> Domina minkstos dalies odinis komplektukas is ,,Juodojo alksnio"
> asortimento.
> Gal kas turit koki kontakta ar priejima, kad butu galima susitart, uzsakyt?
> Salone leidziasi i derybas, bet .... noretusi daugiau :)
>
> Štai kuo žmonės domisi. Parašyk jiems klausimuką, kada šis jovalas
> atsipirks tavo paskaičiavimu.
> Aš manau, kad tokius dalykus jie perka tikrai nedėl savęs, o
> pasimajačint prieš kažką tai.

Nu matai, kas liecia "Majačinimąsi" tai žymiai geriau majačintis su
odiniais/ąžuoliniais baldais svetainėje (be to mano manymu tai yra
praktiškiau nei eko oda ar tai gobelenas bei ilgaamžiškiau nei
faniera/mdp) negu saulės kolektoriais. O įiaip jei kyla noras
pasimajačint saules kolektoriais tai galima prisipirkt utščių kolbų ir
sukist ju galus i tuscia skardini kevala. Bet vistiek manau kad tik kas
koks 10tas supras kas cia per daiktas (o tai, kas liecia baldus ar tai
interjera manau supras kiekvienas), taigi - peršasi išvada, kad
majačintis geriau su dizainu, nei su energetika.... o pasikabint ant
stogo vetrunge su propeleriu ir varyt visiem migla, kad cia vėjo jėgainė
manau bus pigiau nei saulės kolektorius :))))