Tema: Re: Nuskanuokit ir paskolinkit "Laisvalaikio" kortele
Autorius: Jep
Data: 2009-10-01 09:28:03
na pas tave neturi, o pas mane turi. buvau pamirses, kad dar buna ir tokiu be PIN. Kazkaip klausime nieko nebuvo uzsiminta kokia reik nuskanuot bankine ar paprasta. Beja pardavejas turi suteikt nuolaida tik korteles savininkui, o jei jau nusizengia, tai jam turetu pakakt ir keturiu paskutiniu skaiciuku, kad isirasyt i koki tai zurnala ...

Saulius Wrote:

> "Laisvalaikio" kortele neturi PIN. Neimituokite mastymo!!!
>
> Kortele uztenka 1s rodyti pardavejui ir viskas tuo pasibaigia.

---
Lietuviskos knygos http://books.better-than.tv/