Tema: Re: Info norintiems pasikeisti el. tarifa RST tinkluose
Autorius: bet_kas
Data: 2009-09-30 10:06:25
Matyt priklauso kokia PMS stadija keliancios telefono rageli.
Kai reikejo irgi aiskino apie varzu matavimus.
Kaiptais nusisviete smegenyse "dejau ant to matavimo" ir registruotu
pastu issiunciau uzpildyta forma atkapstyta RST puslapyje.
Atvaziavo, nurase skaicius ir pakeite. Net orkaites&plyteles neziurejo.

P.s. po prasymo gavimo MKN ju terminas 30 dienu per kuri turi patikrint
ar popieriai tvarkoje, nurasyt skaicius& pakeist, tai svarbiausia kamuoli
papasuot be muilinimosi "negavom"...