Tema: Re: kamshtine grindu danga
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-29 08:50:00
pliusa dedu ferimpeksui. Pas mane kamstis visame name isskyrus virtuve ir vonias. Labai maloni danga. Kita karta deciau ir i vonias vietoje plyteliu. Dregmes kamstis visiskai nebijo (prisimink vyno butelius). Pas mane sildomos grindys, todel buvo klijuotas kamstis prie betono ir lakuotas vietoje. Yra ir surenkamo kamscio kaip laminatas (tas jau su gamykliniu lakavimu, ir garantija berods lako sluoksniui xx metu). Del papildomo perlakavimo - viskas tas pats kaip bet kokiom medinem lakuotom grindim. Reikia periodiskai perlakuoti, nes lakas nusitrina. Cia jokios specifikos. Del papildomo lakavimo nesukciau sau galvos - nes bent jau gamykliskai jos lakuotso su spec laku kuriam suteikia 5 ar10 metu garntija. Kai tas nusitrins tai ir persilakuosi. Juolab, kad jei iskarto lakuosi tai greiciausiai naudos paprastesni laka ir gerosios gamyklinio lakavimo savybes bus pasleptos.
Beje kamsti berods galima alyvuoti. Ir dar, kamstis isteisu nebijo ispaudimu, bet labiau bijo dreskimu. Turim kate, tai nedrasko, bet koks didelis suo manau sukeltu problemu (kaip ir daugumai mediniu grindu). Bet kaip pats isivaizduoju kastines dangos remontas butu gana paprastas (bent jau su klijuojamu)

T:)