Tema: Re: del vandent. ir nuoteku projektu
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-09-29 08:21:54
As "Vilniaus vandenyse" suderinau 200m ilgio vandentiekio pasijungimo atsaka i magistralini vandentieki. Ant sios atsakos yra 2 sklendes i mano nama ir ukini, 2 sklendes i kaimyno nama ir ukini ir viena sklende sistemos isleidimui. Analogiskai yra atliktas elektros kabeliu projektas su mano ir kaimyno apskaitos spintomis. Tinklai pakloti pries 1-2 metus, bet toponuotraukose ju dar nera. Idomu yra tai, kad kaimynas statybos leidima gavo tik si menesi ir projektas suderintas be vandentiekio ir elektrines dalies. Tai yra architektas uznese suvestiniame inzineriniu tinklu genplane "linijas" parodancias kabeli nuo apskaitos spintos ir vandentieki nuo sklendes iki namo ir to visiskai pakako be jokiu projektu ir derinimu vilniaus vandenyse ir elektros tinkluose. Sia savaite buvo nulekes i minetas istaigas ir ten ji pakonsultavo, kad viskas gerai. Sutinku, kad taip ir turi buti. Kaimynas kol kas sulaikes apmokejima uz projektavima kol nebus pastatytas paskirtymo skydelis ir vandentiekio skaitliukas. Man Vilniaus vandenyse prisikabino prie projekto, kad nurodytas skaitliukas d25, kad neparodyta RIFLIUOTOS lipynes i skaitliuko prieduobe. Elektros tinkluose kabinosi, kad nenurodyta kaimyno esamoje apskaitos spintoje saugiklio amperai... O kaimynui viso to paprasciausiai nereikia.