Tema: Re: mineralinis tinkas
Autorius: Nemo
Data: 2009-09-28 14:14:40
šiaip tai yra tokia gamilybė manau - sudedi polistirolą, užarmuoji kuo
lygiau ir paskui, užgruntavęs gali uždėt samanėlę iš kalkinio skiedinio. kad
laikytų tai 100 procentų, klausimas tik ar kalkinis skiedinys niekaip
nereaguoja su armavimo mišiniu.

o samanėlę mes darydavome taip - dedi balto cemento ir kalkių/smėlio mišinio
(proporcijų nepamenu tikslių) padarai jį  poskystės grietinės
konsistencijos. pasidarai šluotelę (kokių30 cm ilgio) iš beržų ( be lapų:)
mirkai šluotelę skiedinį ir tada taškai po truputį, šluotelę daužydamas į
kita ranka laikomą pagaliuką.. baltą cementą naudojom ten, kur fasado
nedažėm, manau, kad paprastą cementą galima naudoti tam fasadui, kuris bus
dažomas.
patirtis - 1993 metais buvo taip samanėle(nabrizgu dar vadina) padengtas
sodo namas -prastovėjo be jokių pakitimų iki dabar. 2003 metais taip
padengiau tėvų namą, + nudažiau fasadiniais dažais - atrodo ne ką blogiau
nei kokia Kreisel sistema.