Tema: Re: Valymo irenginiai?
Autorius: savas
Data: 2009-09-29 11:21:30
sveikas, o kaip ten su sertifikavimu ir t.t. tarkim kai ateis namo pridavimo
etapas, ten uzteks
pirstu parodyti " stai mano valymo irenginiai" ir pasirasys? man irgi
aktualu, jei viskas ten ok paskui su pridavimu,
tai visai kaina viliojanti. tiesa, dar klausimas kokio ilgio tie drenaziniai
ir kokio skersmens, kokiam gylyje juos ikasei?
koks gruntas, kaip geriasi?kiek asmenu pas tave, kas kien laiko tenka vezti?

thanks ;)