Tema: Re: kaip u¾glaistyti med¾io pavir¹ił lygiai su tinkuotos sienos
Autorius: Rokas
Data: 2009-09-24 12:41:52
Prie medzio kabemis ar vinukais prikali metaliny ar stikliny sieta taip, kad
ir uz jo galetu kazkiek glaisto uzteketi, o paty tinkl1 uzleidi ant tos
vietos kur muras (gal net kazkiek tinko nudauzyt) ir viskas. Kaip bus su
durim, sunku pasakyt - visgi judantis daigtas, bet esu priesh 8 metus viena
nisha uztaises tokiu principu - nekas nesuskilinjo.