Tema: Re: SKP plastikiniia langai
Autorius: opapa
Data: 2009-09-23 16:43:33
o jie ten nebankrutuoja beveik ?

2009-07-14

"SABONIO LANGAI" prekinio ženklo savininkei - UAB "Sabonio klubas ir
partneriai" iškelta restruktūrizavimo byla. Visi skolininkų finansiniai
reikalavimai užšaldomi.

Įmonė:

Įmonės kodas: 134501211

Pavadinimas: Uždaroji akcinė bendrovė „Sabonio klubas ir partneriai“

Adresas: Chemijos g. 29A, Kaunas

Restruktūrizavimo byla:

Teismas: Kauno apygardos teismas

Bylos data: 2009.07.08