Tema: Re: Sieros vandenilis vandeny
Autorius: EgidijusU
Data: 2009-09-23 10:07:17
Aš naudoju vandenį iš 31 m gylio gręžinio. Yra sumontuotas vandens
minkštinimo filtras. Šaltas vanduo neturi jokio specifinio H2S kvapo, tačiau
vanduo, ateinantis iš boilerio smirdėjo rimtai. Teko išimti magnio anodą iš
boilerio ir problemos nebeliko. Gal koks chemikas galėtų parašyti kokios
cheminės reakcijos vyksta ant to Mg anodo, kad susidaro H2S.

Egidijus