Tema: Re: Klausimas del lauko sviestuvu hermetizacijos
Autorius: Saulius74901
Data: 2009-09-22 15:49:29
Nu man rodos, kakokius brilux ir as staciau, tik forma visai netokia.
Viskas gerai ten, tos dezutes net gali visai nedet, nes ji tik del akiu.
Pagal konstrukcija ten vandens patekt negali, nebent dregme is oro.
As palikau kaip yra, nes nemanau, kad nutiks kas nors tiems sujungimams.
Galu gale jei jautiesi nesaugus naudok 12 V .