Tema: Re: Elektrikas ir šiaip visų galų meistras
Autorius: Blynas
Data: 2009-09-21 16:16:36
Kiek man žinoma, bendrija turi turėti atsakingą energetiką, kuris turi turėti tam tikrus jo darbui reikalingus sertifikatus. Tokiu atveju yra ir šioks toks taupymas - mažiau mokesčių skaičiuoja Kauno energija ir šiaip yra ramiau bei profesionaliau. Papildomi darbai ir apmokėjimas už juos yra sutariami atskiru susitarimu. Pagrindinis atlyginimas už elektros ir šilumos ūkio priežiūrą manau neturėtų viršyti 500 Lt/mėn. į rankas, taigi tai nėra taip ir brangu. O už papildomus darbus mūsų name taip pat nėra permokama. Šiuo metu turime energetiką, tik jis savo darbus daro itin lėtai ir visiškai nesilaiko sutartų terminų, kas sukelia problemas bendrijai, t.y. namo gyventojams.

Na, bandysim ieškoti, o jei nerasim, tada galvosim, kaip iš to išsisukti kitaip :)