Tema: Re: Katinas ir judesio daviklai
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-21 10:01:38
Kaip ir sakiau - sprendzia ne pagal tai ar ant grindu juda ar ne.

Pas kolega Danijoj mačiau idomu sprendima.nezinau tik kas Lietuvoj prekiauja
tokiais. Šuniui, kokio 30-40 kg isiųtas čipas. Ir tipo jei juda objektas su
čipu, tai signalizacija nereaguoja. Nors man kažkaip abejotinas tokios
sistemos patikimumas pasirodė....