Tema: Re: apsvietimas virtuveje
Autorius: Bacilas
Data: 2009-09-18 11:29:13
vonios tai tokio tipo
http://www.senukai.lt/p.php/apsvietimo-prekes-oxid/gyvenamuju-patalpu-sviestuvai/tvirtinamieji-gyvenampatalpu-sviestuvai/sviestuvas-83129-grafik.html?alist_tab=articles
nes tik tokius radau, kur galima susukti dideles ekonomines lempas.

del virtuves, tai pagamintu aisku yra, bet arba isvaizda garazui tik tinkama
arba kaina kosmine.
Tiesiog man norejosi graziai, pigiai ir ekonomiskai eksplotuoti. Mazos el.
sanaudos prakstikai buvo pagrindinis kriterijus ir dabar 3 asmenu seima 2k
bute sunaudoja ~130kWh/men

jeigi salyga nebutinai pigu, tai eiti i Ardena ir kitas panasias parduotuves
ir ziureti, bet su T8 ar T5 lempom 95% sviestuvu ofisiniai...