Tema: Re: kirvio
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-17 13:54:30
Visko gi nezinosi, o ir domejausi megejiskai, kai rinkausi kirvi, norejosi gero, bet pinigineje vejai :)

Del fiskaro buvo ilgai mastoma. Jei garantija istiesu galiotu, net jei pats per savo ziopluma sulauzai kirvi, tai zinoma vertas dalykas. Bet as suabejojau. Pasirinkau pigesni varianta ir su galimybe paciam pasitaisyti jei sulauzysiu (tokiam kreivarankui kaip as tai lengvai imanoma) :)

T:)