Tema: Re: duju ivedimo sutartis
Autorius: creature
Data: 2009-02-20 11:20:36
kaip tik skambyjo ish duju, tai paklausiau del ivedimo kainos. tie 30 m.
kurie iki kovo 1 vis dar ieina i bendra ivedimo kaina yra ne "uz vamzdzio
atvedima iki trobesio papildomai" (cia jau tavo paties rupestis ir kainuoja
visihkai atskirai), o uz atstuma nuo pavadinkim "pagrindinio" vamzdzio iki
tavo sklypo ribos. t.y. jei vamzdis praeina tarkim nuo tavo sklypo ribos
maziau nei 30 m, tai iki kovo 1 tau nieko nereikejo primoketi. Sita dalis
vadinosi "Įkainiai kiekvienam papildomam dujotiekio metrui vartotojams,
kurie nutolę nuo paskirstymo sistemos daugiau kaip 30 metrų, Lt"

po kovo pirmos jau reikes primoketi (), turbut net uz ta metra kuris ateis
nuo pagrindinio vamzdzio iki tavo "spinteles". ta dalis jau vadinsis
"Prijungimo įkainis už nutiestą dujotiekio metrą, Lt"

taip kad bendru atveju ivedimas nuo kovo 1 brangsta - o ash buvau susidares
kitoki ispudi