Tema: Re: nuo centrinio sildymo >> prie duju
Autorius: aviliux
Data: 2009-02-17 11:47:11
    viena kaimyne jau 2001 pasakojo is kazkieno praktikos kaip gerai yra turet savo krosnele koridoriui arba aukstui. Nu taip 3-10 butu. Visa beda kas pas mus duju ner name.
    Uztat yra didziuliai 3.5m aukscio tusti, nepanaudoti sandeliukams, rusiai po visu namu ir laiptine. Musu laiptinej 4a., 32 butai. Galima butu atkreipt silumines trasos atsaka (ji kaiptik ir praeina pro visa rusi), irengt modernu silumos punkta ir prideliot skaitikliu - arba kiekvienoj koridoriaus pusej - tada butu 2 skaitliukai po 16 butu, arba ant kiekvieno stovo (stovas - vertikalus vamzdis nuo rusio iki palepes ir zemyn), tuomet butu 10 skaitliuku, po viena 4 kambariams (kambariu skaicius butuose skirtingas).

    Na cia toks projektelis netrumpas gautusi. Vienok, man lengviau is cia nesdintis, nes noriu i naujos statybos.