Tema: Re: Gal kas turi Moki Vezi nuolaida?
Autorius: new
Data: 2009-02-12 16:27:04
man senukai vezi varo, nekalbant apie eiles ir aptarnavima, jie SUKCIAUJA:

pora situaciju:

Akcija rotbandas 40kg(tik pgl bar koda gali pamatyt kad latviskas) o sudetas
vokiskas

akcija medvarsciams 50%
pasirodo taikoma tik kinieciu gamybos, kuriu nera lentynose jau seniai, o
yra tu paciu matmenu ir isvaizdos senuku pakavimo, kuriem akcija aisku
netaikoma(bar kodas skiriasi tik keliais skaiciais).
paklausus kodel nenuimat etikeciu raudonu, sake kad nespejo(specialiai po
sav uzejau - niekas nepasikeite..)

as uz moki vezi, statau, pasirinkimas ir kainos tikrai ne didesnes, o apie
aptarnavimas yra nedelsiant