Tema: Re: Zidinio kapsule
Autorius: sail
Data: 2009-02-11 09:16:50
Bet ruosiesi igrusti i kambari didele konstrukcija, kurios veliau paprastai
neismesi, ir dar moketi uz ta reikala pakankamai daug. Pas pati vietos per
daug ar pinigu?
Zinoma, kiekvieno valia rinktis, ir skoniai be abejo skiriasi. Konkreciai
nepamacius, sunku ka ir teigti.
As vienareiksmiskai galvociau, kaip ikomponuoti krosnele. Gal apsiuti tik
kamina, jei baisiai atrodo, gal dali jo pakeisti elementariu dumtraukio
vamzdziu, gal dar kaip nors.

Isidejo gimines zidinio kapsule (prancuziska, nesugebejau atkalbet), apsuvo
gipsu. Sumokejo daaaug.
 Ir dega tragiskai, ir mano akim atrodo irgi tragiskai - stiklas kazkokioj
kolonoj matosi, ir tiek. Oro padavimo reguliatorius tai is vis ucebnyj, gali
atsukt, gali prisukt, o poveikio vis vien nulis. Pro skyles vejas svilpia,
45 min, ir malku neber. Ir nekurena dabar.