Tema: Re: euriboras ?emai...
Autorius: RaR
Data: 2009-02-10 17:12:03
Nu jo, ziuriu visuose bankuose tie vadybininkai kazkokie nupuse pasidare. O
del euriboro, tai priklauso nuo makroekonomines situacijos. Palukanu norma
reguliuoja ECB. Pavasari turetu dar siek tiek sumazinti. O veliau, jei bus
vilties kad ekonomika atsigaus, nebemazins, kylant ekonomikai ir
infliacijai - didins. Bet kuriuo atveju 2,1 proc. nera daug. ECB idealas -
apie 2 proc. infliacija, palukanu norma siuo atveju turetu buti didesne.