Tema: Re: Grindu siltinimas sename mediniame name
Autorius: bile kas
Data: 2009-09-16 15:42:02
Kazin jei meginciau tvirtinti cinkuota tvoros tinklą i lagiu vidaus tarpus,
mazdaug 0,5 metro nuo zemes aukstyje, ant tinklo patiesciau poletileno
plevele ir tada vata, o tada jau ir grindlentes??? Kaip atrodo
profesionaliems statybininkams toks variantas?

Beje, o jus OSB is apacios nepadejote pleveles?