Tema: Re: neramu dėl elektrikų darbo...
Autorius: Gintas
Data: 2009-09-16 12:41:13
gal gavai ta, uz ka sumokejai? Nes tai jau buna: meistreli daryk, kad pigiau gautusi........O paskui-vai, vai, vai... TINKAMAI padaryt kainuoja ne tik brangesnes medziagas, didesni ju kieki, bet ir daugiau zmogaus darbo valandu. Samata didesne gaunasi, seimininkas pradeda dairytis i pigiau darancius, ko pasekoje-samata sumazinama kokybes saskaita.