Tema: Re: Butas Vilniuje. Nuoma
Autorius: Vytautas
Data: 2009-09-16 11:32:17
teko sia savaite stebeti toki varianta: butas nuomojamas vilniuje uz 400 lt
2 kambariu buto viena kambari.(kitas kitame kambary sukrauti seimininku
daiktai ir ju paciu nera lietuvoj) virtuve graziai padaryta, kambarys irgi
grazus, tik vonioj nera plyteliu. tiesa agenturinis mokestis 500 lt tai
zmoniu eile buvo apziuret is isnuomavo per ~30 min nuo pirmo zmogaus
uzejimo, ir rinkosi seimininke kam isnuomot